FILMEZZUNK.HU
A legutolsó szög Bruce Willis koporsójába? A Gasoline Alley előzetese sem ígér sok jót

A legutolsó szög Bruce Willis koporsójába? A Gasoline Alley előzetese sem ígér sok jót

1481

A legutolsó szög Bruce Willis koporsójába? A Gasoline Alley előzetese sem ígér sok jót

Bruce Willis idei második zsé-filmje előzetest kapott! A tavaly 8, Arany Málna-jelölést kapó alakítása után Bruce Willis 2022-ben sem lankad, hiszen két hónap alatt a Gasoline Alley már a második premierje. Hiába ugyanis pár sikeres mozifilm a közelmúltból, Willis valamiért még mindig inkább lakossági forgalmazásra szánt béfilmeken dolgozik, amik régen a videótékák alsó polcaira kerültek volna, manapság pedig video on demand formátumos premiert kapnak. 2021-ben olyan filmeket láthattunk, illetve természetesen nem láthattunk tőle, mint az American Siege, a Fortress, a Deadlock, az Apex, a Cosmic Sin, a Survive The Game, az Out of Death, a Midnight in the Switchgrass. 2022-t az A Day To Die című darabbal kezdte.

Most megnézhető új filmjének trailerje, amit Edward Drake rendezett, és ezúttal Luke Wilson, Devon Sawa és Kat Foster a partnerei. Drake igazi Willis-specialistának számít, hiszen amellett, hogy a nemsokára bemutatásra kerülő Paradise City-t is készítette, az elmúlt két évben 4 filmet rendezett a színésszel: American Siege, Apex – Vadászok szigete, Kozmikus bűn, Breach.

Mint mindig, ismét csak érdemesnek tartjuk megjegyezni, hogy abban biztosak lehetünk, hogy valamelyik tucatfilmjével Willis bele fog nyúlni a tutiba és minimum közepes, élvezetes végeredményt produkál, de kérdés, hogy az IMDb szerint jelenleg utómunka alatt lévő 10 soron következő szerepéből, melyikre mondhatjuk el majd ezt. Eléggé lutrinak tűnik a vásárlók szempontjából. Egy biztos, a tavalyi nyolcasból egyik sem áll 4.4/10-nél az IMDb-n, pedig az ember azt gondolná, hogy törvényszerű, hogy legalább az egyik egy fokkal jobban sikerül.

Bruce Willis felesége igazi bombázó – Már 13 éve bolondul 23 évvel fiatalabb feleségéért

(Via sg.hu)


Article Tags: · · · · · · · · ·