FILMEZZUNK.HU
Szórakoztató vígjátékok a mindennapokra

11 fergeteges vígjáték az unalmas hétköznapokra

2957

9. Vaskabátok (Hot Fuzz, 2007)

Nicholas Angel egyszerűen túl jó rendőr, ezért felettesei Londonból egy isten háta mögötti faluba helyezik át. Az unalmas, eseménytelen helyen még a bűnözők is lusták. Ennek tetejébe egy teszetosza partnert kap maga mellé, Dannyt, aki nagy rajongója a hollywoodi akciófilmeknek. Amikor szörnyű baleset-sorozat veszi kezdetét a faluban, Angel rögtön rástartol a nyomozásra, és kiderül, Stanford rusztikus világa nem is olyan bűntelen, mint amilyennek elsőre tűnik.

Vaskabátok 2007

10. Nász-ajánlat (The Proposal, 2009)

Margaret (Sandra Bullock) egy könyvkiadónál dolgozik, szereti a munkáját, de kanadai állampolgárként illegálisan dolgozik Amerikában. Amint ez kiderül, vissza akarják toloncolni hazájába. Margaret azt a tervet eszeli ki, hogy férjhez megy egy amerikai állampolgárhoz,  így már nem küldhetnék vissza. Leendő kiszemeltje, kollégája Andrew (Ryan Reynolds), aki meglepetésére hajlandó feleségül venni, hiszen a karrierje szempontjából is jól jön, ha ő a főnökasszony férje. A bevándorlási hivatal azonban nagyon szigorúan veszi a leendő pár ellenőrzését, ami mind Margaretet, mind Andrew-t váratlan helyzetek elé állítja.

Nász-ajánlat (Proposal, 2009)

11. Másnaposok (The Hangover, 2009)

Egy Las Vegas-i legénybúcsút követő reggelen a baráti társaság rájön, hogy előző éjszaka elvesztették az ifjú férjjelöltet, ráadásul szállodaszobájukban egy tigrist és egy csecsemőt is találnak. Kétségbeesett nyomozásba kezdenek, és homályos emlékeikre hagyatkozva olyan kalandokba keverednek, melyekre álmukban sem gondoltak volna.

Ed Helms érdekességek

Felismeri? Ő volt a CSI: Miami helyszínelők szőke csúcsbombázó színésznője

Neked mi számít a vígjátékok vígjátékának? Vagyis mi a kedvenc vígjátékod? Írd meg hozzásszólásban, vagy Facebook oldalunkon kommentben!

(Vígjátékok történeteinek forrása ITT és ITT; Forrás: brightside)

//spencer//

Mentés

Mentés

Oldalak: 1 2 3


Article Tags: · · · · · · · · · · · · · · ·