4) Teaivás (Downton Abbey)
A brit arisztokratákhoz illően a Downton Abbey című sorozat szereplői rendszeresen isznak teát, ezzel a tevékenységgel inspirálva a nézőket is. Bár úgy tűnhet, hogy a teaivás máris népszerű ital az egész világon, ennek ellenére egy teaszállításra szakosodott brit cég a sorozat sugárzását követően soha nem látott mértékű eladási növekedést jelentett be termékeinél. A bejelentésben a kínálat az ötszörösére nőtt. Ráadásul nemcsak a britek rendeltek a teából, hanem más országok lakosai is, mint az USA, Kanada, Ausztrália és Kína.
5) Lapos sapka (Birmingham bandája)
A divatmagazinok szerint a Birmingham bandája című sorozat felélesztette a klasszikus férfiruházat reneszánszát. A nézők nemcsak magát a szériát szerették meg, hanem a főszereplő fejfedőjét is. Minél népszerűbb lett a sorozat, annál gyorsabban fogytak el ezek a sapkák. 2016-ban, amikor már a sorozat 3. évada futott, ezeknek a lapos sapkáknak az eladásai már 83%-kal nőttek.
6) Vintage fűző és csipke kesztyű (A Bridgerton család)
A Bridgerton család című sorozat arra inspirálta nézőit, hogy maguk is viseljenek fűzőt. Az Orchard Corsets internetes áruház képviselői 71%-os forgalomnövekedéssel büszkélkedhetett a széria megjelenése után. Ugyanakkor egy kézműves termékeket és vintage tárgyakat árusító oldal azt mondta, hogy náluk elképesztő,91%-kos növekedés volt tapasztalható a fűző iránt az egy évvel korábbi adatokhoz képest.
Azonban nemcsak a fűzők váltak a sorozat rajongóinak kedvenc ruhadarabjává, ugyanis a szereplők csipkekesztyűje még ennél is nagyobb feltűnést keltett. A fent említett oldalon brutális, mintegy 744%-os növekedést ért el a csipkekiegészítők értékesítése.
Article Tags: A Bridgerton család · A szépség és a szörnyeteg · Alkonyat · Birmingham bandája · Downton Abbey · Emily Párizsban · featured · Harry Potter · Lady Bird · Normális emberek · Nyerd meg az életed · Szörnyella · Trónok harca · Úriemberek