FILMEZZUNK.HU
12 titok, amelyet a rendezők mesterien elrejtettek a kíváncsi szemek elől

12 titok, amelyet a rendezők mesterien elrejtettek a kíváncsi szemek elől

6047

12 titok, amelyet a rendezők mesterien elrejtettek a kíváncsi szemek elől

Filmek forgatása közben a színészek, a rendezők, az operatőrök és a speciális effektusok készítői sok mindenen átesnek és sokat tesznek a régóta várt remekmű elkészítéséért. Talán a rendezőknek kell a legnehezebben dolgozniuk, mert pont azon vannak, hogy figyeljék a forgatási folyamat minden egyes oldalának összes apró elemét. Következő cikkünkben összegyűjtöttünk néhány érdekes titkot, amelyeket a filmkészítők ügyesen elrejtettek a filmekben.

1) Így nézett ki Gal Gadot repülő jelenete a Wonder Woman című film forgatásán.

12 titok, amelyet a rendezők mesterien elrejtettek a kíváncsi szemek elől

A speciális effektusok művészei hatalmas munkát végeztek, hogy a Wonder Woman filmben szereplő CGI valóban professzionális és színes legyen. A felhős háttér kialakításán kívül a szakértők a haját is rendbe tették, világosabbá tették a bőrét, és kevésbé kifejezett sötét karikákat tettek a szeme alatt.

2) A Truman Show ikrek valójában biztonsági őrként dolgoztak.

12 titok, amelyet a rendezők mesterien elrejtettek a kíváncsi szemek elől

A Truman Show vicces ikreit Don és Ron Taylor, 2 rendőr játssza, akik biztonsági őrként dolgoztak a forgatáson. Peter Weir rendező látta, mennyire barátságosak a film szereplőivel és stábjával, ezért színészként alkalmazta őket.

3) Scorsese igazi gengsztert hívott a forgatásra.

12 titok, amelyet a rendezők mesterien elrejtettek a kíváncsi szemek elől

Scorsese Nagymenők című filmjének egyik jelenetében egy férfit láthatunk, akit Fat Andy néven mutatnak be. Egy igazi NY rendőrségi nyomozó, Louis Eppolito alakítja. Néhány évvel a film megjelenése után azonban kiderült, hogy Eppolito nem csak a rend őre volt. 2006-ban súlyos bűncselekmények és maffiacsoportban való részvétel miatt életfogytiglani börtönre ítélték.

Oldalak: 1 2 3 4


Article Tags: · · · · · · · · · · · · ·