FILMEZZUNK.HU
12 híres karakter, akiket nem tudtuk, hogy valódi emberek inspiráltak

12 híres karakter, akiket nem tudtuk, hogy valódi emberek inspiráltak

14160

4. Alice, Alice Csodaországban – Alice Liddell

12 híres karakter, akiket nem tudtuk, hogy valódi emberek inspiráltak

Az Alice Csodaországban a legbefolyásolóbb könyvek közé tartozik. Lewis Carroll inspirációja ehhez a könyvhöz Alice Liddell, egy 10 éves kislány volt, és egy barátja. Lewis ihlete egy evezős csónakban jött az angliai Oxford-ban 1858-ban. Közeli barátai 3 fiatal lányával volt ott, Alice, Edith és Lorina Liddell-el. A gyerekek szórakoztatásához egy kis történetet talált ki egy lányról. Alice annyira érdekesnek találta a mesét, hogy könyörgött Carrolnak, hogy írja le neki, és ő nem tudott ellenállni.

5. Perselus Piton, Harry Potter – John Nettleship

12 híres karakter, akiket nem tudtuk, hogy valódi emberek inspiráltak

John Nettleship kémiaprofesszor volt, egyik tanítványa pedig J.K. Rowling. Pontosan ő inspirálta Piton professzor karakterét Rowling könyveiben. Először is, a fizikai hasonlatosság: vékony és „kísértetiesen fehér”, hosszú és gyakran zsíros fekete hajjal, égő tekintet, intenzív viselkedés, szabálytalan fogak, és egy meglehetősen nagy orr, és gyakran egy kicsit ápolatlan és fésületlen volt. Másodszor, az intelligenciája, szelleme és szenvedélye a tantárgya iránt. Mindenki, aki ismerte őt, kivéve önmagát, azonnal ráismert, mint Pitonra. John Nettleship még egy történetet is elmondott: ”Az ex-diákjaim nagy része felismeri az inspirációt, amikor látják a filmet. Eljöttek hozzám, és azt mondták: ’Láttuk a filmben, uram.’”

6. Kyle Broflovski, South Park – Matt Stone

12 híres karakter, akiket nem tudtuk, hogy valódi emberek inspiráltak

Kyle karaktere a sorozat társszerzőjén, Matt Stone-on, alapul, aki a hangját is kölcsönözte neki, és Kyle számos jellemzőjét Matt és az érzései, viselkedése és hite inspirálta. A haja Matt régi frizurájához nyúlik, és mind a karakter, mind az alkotó zsidó.

Oldalak: 1 2 3 4


Article Tags: · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·