FILMEZZUNK.HU
Arnold Schwarzenegger 10 legjobb filmje, amit vétek lenne kihagyni

Arnold Schwarzenegger 10 legjobb filmje, amit vétek lenne kihagyni

39847

6. A feláldozhatók-trilógia

Az akciófilm műfajának nagy öregjei, Sylvester StalloneDolph Lundgren, Jet Li és Bruce Willis és Arnold Schwarzenegger együtt térnek vissza a filmvászonra. Egy könyörtelen és halálos zsoldoscsapat azt a megbízást kapja, hogy végezzenek egy dél-amerikai diktatúra kegyetlen vezetőjével. A rutin bevetést hamarosan nem várt akadályok nehezítik meg.

The Expendables - A feláldozhatók trilógia

Tudtad, hogy…?

… ez az első olyan film, amiben Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger és Bruce Willis együtt szerepelnek?

5. Két tűz között (True Lies, 1994)

Harry Takser (Arnold Schwarzenegger) nappal egyszerű számítógépes szakemberként dolgozik, ám eközben a szupertitkos Omega csoport első osztályú ügynöke, akinek feladata, hogy megküzdjön a világot fenyegető gonosszal. Még felesége (Jamie Lee Curtis) és lánya (Eliza Dushku) sem tud Tasker titkos életéről. A játszma azonban személyessé válik, mikor a veszélyes terrorista, Salim Abu Aziz (Art Malik) elrabolja a titkosügynök családját, akinek így versenyt kell futnia az idővel, hogy megmentse szeretteit és azokat a milliókat, akiket Aziz ördögi terve fenyeget.

Két tűz között (True Lies, 1994)

Tudtad, hogy…?

… Arnold Schwarzenegger számára a legnagyobb kihívást a tangó jelenet jelentette? A forgatást megelőzően hosszú ideig vett táncleckéket is.

4. Szupercella (Escape Plan, 2013)

Ray Breslin (Sylvester Stallone) a világ legbiztosabbnak hitt börtönének szökésállóságát teszteli. Amikor rájön, hogy rászedték, mindent elkövet, hogy kiszabaduljon. A szökésben csak egy másik fogvatartottra, Emil Rottmayerre (Arnold Schwarzenegger) számíthat.

Szupercella (Escape Plan, 2013)

Tudtad, hogy…?

… a rendező, Mikael Håfström elmondása szerint a film 90 százalékát egy üresen álló raktárépületben vették fel New Orleansban, ahol korábban a NASA épített űrhajókat?

Oldalak: 1 2 3


Article Tags: · · · · · · · · · · · · · · ·