FILMEZZUNK.HU
15 ikonikus film és TV sorozat amelyeknek újra kellett szervezniük a színészi stábot

15 ikonikus film és TV sorozat amelyeknek újra kellett szervezniük a színészi stábot

993

5) Dougray Scott, mint Wolverine az X-Men című filmben

15 ikonikus film és TV sorozat amelyeknek újra kellett szervezniük a színészi stábot

A ma ismert és szeretett Wolverine általában Jackman alakítja, de az 1999-ben már eléggé ismert Dougray Scottot jelölték a durva hős szerepére. Hugh Jackman kapta meg a szerepet, amikor Scott másik filmje a vártnál tovább tartott.

6) Chris Farley lett volna Shrek szinkronhangja, azonban Mike Myers-é lett végül a kiválasztott

15 ikonikus film és TV sorozat amelyeknek újra kellett szervezniük a színészi stábot

Chris Farley, a Saturday Night Live veteránja, az 1995-ös Shrek című film címszereplőjének hangját adta. Sajnos Farley 1997-ben elhunyt. Farley alakítása elmaradt a másik SNL-veterán, Mike Myers javára. Myers ragaszkodott ahhoz, hogy jellegzetes skót akcentusát használja a szerephez.

7) Terrence Howard nem kapott további szerepet a Vasember filmekben

15 ikonikus film és TV sorozat amelyeknek újra kellett szervezniük a színészi stábot

Terrence Howard, James Rhodes a Vasemberben, nem idegen a pletykáktól és a vitáktól. A legendák szerint Howardot több okból is kirúgták – a rossz teljesítmény és a fizetési viták is ezek közé tartoznak. Howard helyére Don Cheadle érkezett, hogy arcot adjon a Hadigép karakterének.

8) Edward Norton lett volna a Hulk az új Bosszúállókban is, azonban Mark Ruffalo lett végül a győztes

15 ikonikus film és TV sorozat amelyeknek újra kellett szervezniük a színészi stábot

Néha még egy A-listás színészt sem érdemes itt tartani. Míg Mark Ruffalo lehet a modern Hulk arca, Edward Norton volt a második, aki a 21. században eljátszotta Hulkot. Szerencsére a Hulkot újra castingolták, amikor a Marvel elkezdett egy csoportbarátabb arcot keresni. A célkeresztjükbe került Ruffalo, az eredeti első választás Hulk szerepére.

Oldalak: 1 2 3 4


Article Tags: · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·