FILMEZZUNK.HU
A legjobb igaz történeten alapuló filmek

15 igaz történeten alapuló film, amit látnod kell

22900

3. Elcserélt életek /Changeling, 2008/

Christine Collins 1928 márciusában munkájából hazatérve 9 éves fia hűlt helyét lelte. A rendőrség öt nappal később bejelentette, hogy megtalálták a kisfiút, azonban az igazság egészen más. A nyomozók rábeszélték a nőt, hogy vigyen haza egy másik gyermeket, aki nem is a sajátja. Christine elkeseredetten próbálja rábeszélni a hatóságokat, hogy folytassák a nyomozást, de ekkor rágalomhadjárat indul ellene. Egyetlen embert tud segítséget és vigaszt nyújtani neki, Briegleb szerzetes.

Elcserélt életek (Changeling, 2008)

2. Fogadom /The Vow, 2012/

Paige (Rachel McAdams) és Leo (Channing Tatum) alighogy összeházasodtak, már is egy szörnyű tragédia áll boldogságuk útjába. A havas úton autóbalesetet szenvednek, amelynek következtében Paige kómába kerül. Szerencsére sikerül felkelnie a kómából, de a nő nem emlékszik az elmúlt néhány évre, így arra sem, hogy elvált, és hogy újra férjhez ment. Leónak kitartónak kell lennie, ha szeretné visszaszerezni a nőt. Paige mindeközben arra sem emlékszik, hogy miért vált el Jeremytől.

Channing Tatum - Fogadom /Vow, 2012/

1. Életrevalók /Intouchables, 2011/

Philippe, a gazdag francia arisztokrata párizsi lakosztályában állandó ápolót keres maga mellé, ugyanis egy baleset következtében nyaktól lefelé megbénult. Az állásra rengetegen jelentkeznek, közöttük Driss, egy szenegáli fiatalember, aki most szabadult a börtönből. Két egymás számára ismeretlen világ találkozik, kettejük között azonban a bolondos és vakmerő kalandok során életre szóló barátság szövődik.

Életrevalók /Intouchables, 2011/

Kiderül, hogy miért maradt ki Salma Hayek és Lady Gaga szexjelenete a Gucci-házból

Neked melyik a kedvenc igaz történeten alapuló filmed? Oszd meg velünk kommentben vagy hozzászólásban a Facebook oldalunkon! A filmek sorrendje kizárólag saját véleményen alapszik. 

(Történetek forrása)

//Noncsi//

Oldalak: 1 2 3 4


Article Tags: · · · · · · · · · · · · · · · ·