FILMEZZUNK.HU
15 filmes jelmez, amely a mai napig emlékeinkben él

15 filmes jelmez, amely a mai napig emlékeinkben él

7702

9) Marlon Brando felsője A vágy villamosa című filmből

15 filmes jelmez, amely a mai napig emlékeinkben él

A Tennessee Williams darabján alapuló, A vágyak villamosa című film a történelem egyik klasszikusa. Marlon Brando, a cselekmény főszereplője úgy szerzett hírnevet, hogy ezt az egyszerű, de mégis emlékezetes felsőt viselte. Brando érzékeny férfiasságát tökéletesen ábrázolta erős karja és finom keze.

10) Marilyn Monroe fehér ruhája a Hétévi vágyakozás című filmből

15 filmes jelmez, amely a mai napig emlékeinkben él

Marilyn Monroe a filmvilág történelmének egyik legismertebb színésznője. Színészi tehetsége mellett szépsége is megjelölt egy korszakot. A karcsú, szofisztikált alak, amelyhez Hollywood hozzászokott a női sztárok körében, Marilyn után örökre megváltozott. Lehetetlen anélkül beszélni róla, hogy meg ne említenénk a Hétévi vágyakozás című filmet, amelyben a fehér ruháját viselte.

11) Brad Pitt bőrdzsekije a Harcosok klubjából

15 filmes jelmez, amely a mai napig emlékeinkben él

A Harcosok klubja egy furcsa, erőszakos, fekete humorral teli történetet mesél el. Hatalmas sikere volt és az évek során kiérdemelte a modern klasszikus titulust. Brad Pitt karaktere az irányítás, érzékiség, vakmerőség és lázadás szimbólumának számít. A dizájnerek számára nagy kihívást jelenthetett volna a karakter viselete, de remek munkát végeztek és a bőrdzseki ikonikus darabbá vált.

12) Susan Sarandon sálja és napszemüvege a Thelma és Louise című filmből

15 filmes jelmez, amely a mai napig emlékeinkben él

A Ridley Scott által rendezett Thelma és Louise című film a 90-es évek egyik nagy sikerfilmje. A filmre fontos szimbólumként tekintettek, sok nő szemében a főszereplő egy engedelmesség és brutalitás ellen lázadó, újfajta, modern nő volt. Mindkét karakter a filmvilág meghatározó személye lett, Louise sálja és napszemüvege pedig megérdemel egy helyet a listánkon.

Oldalak: 1 2 3 4


Article Tags: · · · · · · · · · · · · · · ·