FILMEZZUNK.HU
15 tinédzser karakter, akiket felnőtt színészek játszottak nagyon meggyőzően

15 tinédzser karakter, akiket felnőtt színészek játszottak nagyon meggyőzően

1140

(13) Stockard Channing mint Rizzo

15 tinédzser karakter, akiket felnőtt színészek játszottak nagyon meggyőzően

Az 1978-as, Pomádé című film egy olyan produkció, amelyben gyakori volt a színészek és a karakterek közötti korkülönbség. Számos színész és karaktereik között jelentős korkülönbségek voltak, amelyek olyannyira észrevehetővé váltak egyes szereplőknél, hogy több kritikus is panaszkodott a casting miatt. Stockard Channing például középiskolásként volt a legidősebb színésznő a szereplők között: már 33 éves volt, amikor Rizzót, a Pink Ladies vezetőjét alakította, aki a filmben 17 éves volt.

(14) Timothée Chalamet mint Paul Atreides

15 tinédzser karakter, akiket felnőtt színészek játszottak nagyon meggyőzően

2021 szeptemberében mutatták be a Dűne című filmet, amely az 1965-ös regényen alapuló két filmrészlet közül az első. A Paul Artreides nevű főszereplő életre keltésének felelőssége a francia-amerikai színész, Timothée Chalamet vállára hárult, aki 23 éves volt a forgatás megkezdésekor. Bár a Dűne eredeti cselekménye kiterjedt és több évet ölel fel, a történet elején Artreides 15 éves, ami azt jelenti, hogy a kezdeti különbség 8 év a színész és a karakter között.

(15) Aimee Lou Wood mint Aimee Gibbs

15 tinédzser karakter, akiket felnőtt színészek játszottak nagyon meggyőzően

A Szexoktatás című sorozat első évadának premierje 2019 januárjában volt a Netflixen. Összességében a sorozat nagyon nagy sikert aratott a tinédzserkori élmények bemutatása miatt. Természetesen a sorozat karizmájának nagy része a bájos szereplőkre esik, köztük Aimee Lou Wood színésznőre. Annak ellenére, hogy a meghallgatás idején 23 éves volt, Woodot választották az aranyos és népszerű 17 éves lány szerepére.

//Mink Olívia//

Emma Watson elárulta, hogy miért nem vállal többé meztelen jeleneteket

(Via Brightside)

Oldalak: 1 2 3 4


Article Tags: · · · · · · · · · · · · · · ·