9) Ez a kötött pulóverkabát túl furcsán néz ki a képernyőn.
A Mary Shelley című film, amely az írónő életét meséli el, pozitív és negatív kritikákat is kapott a kritikusoktól. Ennek talán az egyik oka a főszereplő öltözéke volt. Úgy néznek ki, mint a 19. század eleji divat modern változata.
A jelmeztervezők a vásznat választották a pamut és a gyapjú helyett, ezért minden ruha ráncosnak és formátlannak tűnt. Ez a rózsaszín ruha valószínűleg a legrosszabb a filmben. Úgy néz ki, mint a Regency grunge stílus.
10) A 18. században nem léteztek ilyen élénk festékek.
A Búcsú a királynémtól című történelmi film a 18. század végi francia udvar életét mutatja be, ahol a hölgyek különböző színes ruhákban pompáznak. Virginie Ledoyen például ebben a zöld ruhában jelenik meg a képernyőn. Az elmúlt évszázadokban a szöveteket természetesen különböző színekre lehetett festeni. De szinte lehetetlen volt ilyen gazdag árnyalatot elérni. Általában a színek lágyak és tompábbak voltak.
11) A széles szalmakalapot soha nem kötötték le szalaggal.
A Karib-tenger kalózai: A Fekete Gyöngy átka című film eseményei a 18. század elején játszódnak. Elizabeth fejdísze pedig egészen hitelesnek tűnik. A szalmakalapot néha valóban szalaggal kötötték fel. A helyzet az, hogy a szalagot általában alul kötötték meg. Senki sem nyomja le a szalaggal a kalap karimáját. Egyszerűen nem néz ki olyan jól.
Article Tags: A Bridgerton család · A Karib-tenger kalózai - A Fekete Gyöngy átka · A nagy Gatsby · A spanyol hercegnő · Búcsú a királynémtól · featured · filmjelmez · Háború és béke · Jane Austen · Két királynő · Kisasszonyok · Mary Shelley · Pompeji · Szerelem és barátság · Tudorok