FILMEZZUNK.HU
A legjobb katasztrófafilmek

A 15 legpusztítóbb katasztrófafilm, amit vétek lenne kihagyni

5444

7. Mélytengeri pokol (Deepwater Horizon, 2016)

2010. áprilisában egy tengeri olajfúrótornyon történt robbanás az Egyesült Államok történetének legsúlyosabb olajkatasztrófáját eredményezte. A film főhősei Mike Williams, a nyugodt körülmények között családapa és főállású mérnök, és Andrea Fleytas, aki miután észreveszi a szivárgást, értesítteti a partiőrséget, azonban úgy tűnik, a katasztrófa elkerülhetetlenné válik.

Mélytengeri pokol /Deepwater Horizon, 2016/

6. Armageddon (1998)

Egy óriási égitest száguld a Föld felé több tízezer kilométer per órás sebességgel. Úgy tűnik, hogy elkerülhetetlen az ütközés, és így a Föld megsemmisülése is. A következő ötlettel áll elő a NASA: az aszteroidát azelőtt kell kiiktatni, hogy a bolygónk közelébe érne. Felkeresik a világ legjobb olajfúróját, Harryt, és felkérik, hogy fúrja meg, majd robbantsa szét az aszteroidát. A küldetés előtt csapata és ő részt vesz egy kiképzésen, és úgy tűnik, hogy sikerrel fognak járni. Miután azonban feljutnak az űrbe, az események nem várt fordulatot vesznek.

Armageddon 1998

5. Holnapután (The Day After Tomorrow, 2004)

Habár Jack Hall klimatológus próbálja figyelmeztetni az embereket a közeledő katasztrófáról, senki sem hisz neki. Fia, Sam is kétkedve fogadja szavait. A veszély komolyságáról egy hatalmas, a Déli-sarkról leszakadó jégtömb győzi meg őket. Az emberek menekülnének, ám Amerikát gyorsabban éri a csapás, mint ahogy várták. Hamarosan az egész országot hó borítja be.

Holnapután (The Day After Tomorrow, 2004)

4. A függetlenség napja (Independence Day, 1996)

Az emberek épp a Függetlenség napját ünnepelnék, amikor hatalmas túlerővel rendelkező idegenek jelennek meg az égen, és arra készülnek, hogy elpusztítsák a Földet. A túlélők egy kis csoportja vállalkozik a lehetetlenre,  azonban mindössze három napjuk van arra, hogy kitaláljanak valamit.

A függetlenség napja (1996)

Oldalak: 1 2 3 4


Article Tags: · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·