FILMEZZUNK.HU
13 jelenet, amiket a rendezők “kölcsönvettek” más filmekből

13 jelenet, amiket a rendezők “kölcsönvettek” más filmekből

8063

(8) Ház A Ködben (2003) — Rekviem Egy Álomért (2000) — Dark City (1998)

13 jelenet, amiket a rendezők “kölcsönvettek” más filmekből

Ebben az esetben nem csak a felvételek hasonlóak, de a színésznő is ugyanaz. Jennifer Connell sokszor kapja azt az utalást, hogy “Egy Nő a Mólón”. Mindhárom film utolsó jelenteiben egy mólón állva láthatjuk a színésznőt. Talán azt gondoltad, hogy mindhárom filmet ugyanaz a személy rendezte, pedig nem. Először Conelly a Dark City című filmben állt mólón, amit Alex Proyas rendezett, majd a Rekviem Egy Álomért című híres drámában, Darren Aronofsky rendezésével, harmadjára pedig a Ház A Ködben című filmben, amelyet Vadim Perelman rendezett.

(9) E.T. A Földönkívüli (1982) — Csoda Milánóban (1951)

13 jelenet, amiket a rendezők “kölcsönvettek” más filmekből

Akkoriban a repülő biciklis jelenet Steven Spielberg, E.T. A Földönkívüli című filmjében nagyon kiemelkedő volt. A rendező még az Amblin Entertainment nevű cége lógójának is ezt a képet választotta. Csak néhányan tudják, hogy ezzel a jelenettel a rendező valójában tiszteletét fejezte ki egyik kedvenc rendezője, Vittorio De Sica számára. Vittorio, Csoda Milánóban című filmjében viszont a karakterek egy seprűn utaztak. Az E.T. A Földönkívüli filmben a koncepció kicsit megváltozott, de még így is elég hasonló.

(10) Vissza A Jövőbe (1985) — Aki Mer, Az Nyer (1923)

13 jelenet, amiket a rendezők “kölcsönvettek” más filmekből

A Robert Zemeckis által készített, Vissza A Jövőbe című film tele van új, eredeti ötletekkel. De az a jelenet, amikor Doc az órán állva próbálja összekötni a kábeleket, egyértelműen egy másik filmből származik. A legfigyelmesebb nézők észrevették, hogy szinte ugyanez történt Harold Lloyddal, az 1923-as, Aki Mer, Az Nyer című mestermunkában. A Vissza A Jövőbe nyitójelenetében láthatsz egy órát, amelyen Lloyd van.

Oldalak: 1 2 3 4


Article Tags: · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·