(9) Miért nem tudja Magneto mozgatni az érmét
Az X-Men: First Class című filmben találkozunk egy fiatal Magneto-val, mielőtt ő lesz X professzor ellensége. A filmben van egy jelenet, ahol használnia kell erejét egy 5 Reichsmark-érme mozgatására, de nem tudja megtenni . A film ezen része nagyon összezavaró, mert nem túl valószínű, hogy az állítólag szupererős karakter nem tud elmozdítani el egy kis érmét. Fontos azonban megjegyezni, hogy a Reichmarkok ezüstből, nagyon nem mágneses anyagból készültek. Figyelembe véve, hogy az ezüstnek megvan ez a tulajdonsága, hirtelen több értelme van, főleg, hogy éppen akkor kezdte el felfedezni valódi képességét.
(10) A stratégiai játék a Tron: Örökség című filmben
Valószínűleg emlékszel, hogy a Tron: Örökség című filmben Quorra egy számítógépes program része. Megemlíti Samnek, hogy nem sikerül legyőznie az édesapját valamilyen futurisztikus stratégiai játékban. Ez azonban valójában egy go nevű kínai társasjáték, amely meglehetősen összetett ahhoz, hogy számítógépeken fusson.
Valójában annyira komplex, hogy számítógépes program csak 2016-ban tudott legyőzni egy világbajnokot. Nem lehetünk biztosak benne, de úgy tűnik, hogy Quorra-nak azért nem ment jól, mert a számítógépeknek hosszú időbe telt, hogy mire megtanultak embereket legyőzni ebben a társasjátékban.
(11) Ezért ír a dzsinn visszafelé az Aladdin című mesében
Az Aladdin című animációs filmben van egy jelenet, ahol Genie jegyzettömbön írja gazdája parancsát. Ha jobban megnézzük, valójában jobbról balra ír. Mivel az Arabian Nights című dal hallható a filmben, és egy Ezeregyéjszaka könyvének története ihlette, úgy gondolják, hogy a történet Arábiában vagy hasonló helyen játszódik. Tehát a karakter valójában az arab írás helyes formáját használja.
Article Tags: Aladdin · Bájkeverő · Dzsungel Könyve · featured · Fel! · Herkules · John Wick · Magneto · Némó nyomában · Sötét Főnix · Tron - Örökség · Vaiana · X-Men: Sötét Főnix · Zootropolis- Állati nagy balhé