FILMEZZUNK.HU
12 szereposztás, amelyben a filmkészítők és a rajongók nem értettek egyet

12 szereposztás, amelyben a filmkészítők és a rajongók nem értettek egyet

7475

 4) Ibelini BalianOrlando Bloom

12 szereposztás, amelyben a filmkészítők és a rajongók nem értettek egyet

A rajongók Legolas és Will Turner szerepében imádták Orlando Bloomot. Azonban sajnálattal ismerik el, hogy a Mennyei Királyságban a főszerep lehetetlen feladatnak bizonyult számára: „Nem hiszem, hogy Bloom meg tudja csinálni. Abból kiindulva, amit eddig láttam tőle, nem rendelkezik az ilyen részhez szükséges komolysággal vagy karizmával.”

5) Belle — Emma Watson

12 szereposztás, amelyben a filmkészítők és a rajongók nem értettek egyet

A szépség és a szörnyetegről szóló Disney-mese moziváltozata különböző kritikákat kapott. Néhány embernek nem csak a kissé modernizált forgatókönyv, de Watson színészi játéka sem tetszett: „Szerintem ennek a filmnek a készítői feleslegesen illesztettek feminista narratívákat a filmbe, olyan mértékben, hogy a feminista Emma Watsont látni a képernyőn , és nem Belle-t. A film során egyetlen pillanatban sem válik Emma karakterré – önmaga marad. ” Néhányak szerint Watson „merev” volt, és nem mutatta meg azt az empátiát, bánatot és türelmet, amelyek valójában Belle legfőbb jellemzői.

6) Éowyn — Miranda Otto

12 szereposztás, amelyben a filmkészítők és a rajongók nem értettek egyet

A Gyűrűk ura című regényben J.R.R. Tolkien a következőképpen írja le Rohan nemesasszonyát: „Komoly és gondolkodó volt a pillantása, miközben hűvös szánalommal a szemében nézett a királyra. Nagyon szép volt az arca, és hosszú haja olyan volt, mint egy arany folyó. Karcsú és magas volt, ezüstös fehér köntösében, de erősnek látszott és szigorú volt, mint az acél, a királyok lánya.”

Az egyik Quora felhasználó véleménye szerint egy értelmes karakter helyett „érzelmes, mosolygós, nevető Közép-Földi Barbie-t” mutattak nekünk. A színésznő túl lágy és nőies karaktert játszott, amilyen Éowyn soha nem volt.

Oldalak: 1 2 3 4


Article Tags: · · · · · · · · · · · · · · ·