FILMEZZUNK.HU
A producer szerint azért gyűlölik a kritikusok Chris Pratt új sorozatát, mert nem "ezt a woke cuccot tolták bele"

A producer szerint azért gyűlölik a kritikusok Chris Pratt új sorozatát, mert nem „ezt a woke cuccot tolták bele”

1219

A producer szerint azért gyűlölik a kritikusok Chris Pratt új sorozatát, mert nem „ezt a woke cuccot tolták bele”

Chris Pratt idén nyáron már nagy sikert aratott a mozikban, és annak ellenére, hogy a kritikusok széttépték, az Amazon Prime Video sorozatának, A végső lista című sztorinak hatalmas sikere volt, hiszen az első hét napban több mint 1,6 milliárd percen keresztül nézte a közönség. A sorozat executive producere, Jack Carr, aki a sorozat alapjául szolgáló regénysorozatot is írta, azt nyilatkozta, hogy szerinte a kritikusok azért bírálták, mert nem „ezt a woke cuccot tolták bele”.

Látványos előzetest kapott A végső lista, amelyben Chris Pratt az emlékeivel küzdő tengerészgyalogost alakít

Ami A végső lista Rotten Tomatoes-pontszámát illeti, ennél nagyobb szakadék nem is lehetne az 56 kritikus jelenlegi 39 százalékos tetszési aránya és a 94 százalékos közönségpontszám között, ami több mint 3500 felhasználó összesítése. Ha csak az oldal legjobb kritikusaitól származó 19 kritikusi értékelést vesszük figyelembe, akkor a siralmas pontszám még rosszabbá válik, és mindössze 26százalékra rántja le, a konszenzus szerint a sorozat kaotikus, értelmetlen és „a korrupció és az igazságos erőszak fantáziája”. Azonban csak egy gyors pillantás a számos közönségkritikára máris szöges ellentétet mutat, hiszen olyan kifejezések fordulnak elő gyakran, mint a „briliánsan megírt”, „fordulatos akció” és a „Pratt elképesztő”.

Carr nemrég a Fox Newsnak azt nyilatkozta, hogy bár a sorozatnak nincs politikai programja, és sem woke, sem anti-woke, sok kritikus ellenzi a sorozatot, mert az egyszerűen nem „népszerűsíti” azokat a programokat, amelyeket ők akarnak erőltetni. Azt mondta: „A sorozat nem csak a nézők, hanem az ő számára is fontos:

„Nem említünk jobboldalt, baloldalt, konzervatívot, liberálist, egyiket sem említjük. A Daily Beast, különösen a kritikájuk elég aljas volt. De ha meglátnak egy amerikai zászlót, felháborodnak. Vagy meglátnak valakit, aki ért a fegyverekhez, és van egy bizonyos gondolkodásmódja, és felelősségre vonja a hatalmon lévőket a tetteikért, és akkor egy kicsit elveszítik a fejüket. Nem a kritikusok miatt csináltuk. Nekem és Chris Prattnek az volt a fontos, hogy olyasmit készítsünk, ami a hadsereg azon tagjaihoz szól, akik az elmúlt 20 évben lementek a lőtérre, hogy leülhessenek és azt mondhassák: „Ezek a srácok beletették a munkát, és olyan műsort készítettek, ami hozzám szól”.”

Chris Pratt az utóbbi időben nehéz időszakot élt meg, hiszen számos személyes meggyőződéséről szóló beszámolót osztottak meg a közösségi médiában, és ismét a címlapokon találta magát, amikor A végső lista sikerét ünnepelve megosztott egy Daily Mail-cikket, amely a következő címet viselte:

„Az új Yellowstone: Chris Pratt új haditengerészeti thrillere, A végső lista dacolva az éber kritikusok fanyalgó kritikáival és 1,6 milliárd perces nézettségével feljutott a nézettségi listára”.

Egy olyan korban, amikor mindenki óvatos, hogy bármit is csináljon, ami nem veszi figyelembe a fajok, a szexuális orientáció vagy a nemek befogadását, A végső lista egy olyan sorozatként fut, amely a toxikus maszkulinitást propagálja, és nem is próbál más lenni. Úgy tűnik, hogy annak ellenére, hogy ez a kritikusok többségénél nem érte el a célját, a nézők ezreinek tetszését elnyeri…

Egy szerelmi jelenet forgatása közben “eltévedt” a keze az Oscar jelölt Frank Langellának, kirúgta a Netflix

(Via mafab.hu)


Article Tags: · ·