Hétvégi bevételi lista, USA – 2017. szeptember 29- október 1.
Rég elmúltak azok az idők, amikor Tom Cruise neve hallatán tömegével masíroztak be a mozikba az emberek. A gyenge amerikai eredmények ellenére a színészre elég sok országban kíváncsiak, így még nem tűnt el a süllyesztőben. Jót tenne a karrierjének, ha benne lenne néhány franchise-ban, azonban jelenleg a Mission Impossible az egyetlen, ami egészen szép számokat produkált. Újabb műve sem tudott felmutatni remek bevételt, annak ellenére sem, hogy a Barry Seal: A beszállító (American Made) jó kritikákat kapott.
Elég gyér lett a hétvégén begyűjtött összeg, a 17 millió dollár bizony nem túl szép. Mindenesetre a marketing sem volt zajos, Cruise sem tette meg a szokásos világ körüli, vörös szőnyegen felvonulós körútját, bár valószínűleg, hogy éppen azért nem, mert az Mission Impossible 6. felvonásán dolgozott. Illetve az interjúk mellőzéséhez talán hozzátartozik az is, hogy a forgatás során halt meg két pilóta, akiknek a családja beperelte a stúdiót, Cruise-t és még Doug Liman rendezőt is. Liman egy interjúban megjegyezte, hogy az esetet nem lehet a munkálatokhoz kötni, hiszen nem a forgatáson történt a tragédia és aki pilóta, tudja, hogy a repülés veszélyekkel jár.
Hozzá kell tenni, hogy a droggal és a feketepiaccal foglalkozó filmek sokkal inkább a Netflixen népszerűek, mint pl. a Narcos. A Haverok fegyverben (War Dogs) 14.7 millióval, a Vadállatok (Savages) 16 millió dollárral startolt.
DOA, vagyis halva született. Így jellemzik az Egyenesen át (Flatliners) folytatását/rebootját. 6.7 millió dollárt tudott összekaparni. A marketingesek igyekeztek, de hát mit lehet tenni, ha egyetlen pozitív kritikát sem talál az ember? A Rotten Tomatoes-on konkrétan egy nagy kövér nulla az átlaga, de a nézők annyira nem utálták. De hát kinek is szól a film? Az eredeti alkotás rajongói nem vonultak jegyet váltani, az újabb generáció pedig valószínűleg nincs is tisztában vele, hogy milyen is volt Joel Schumacher rendezése.
És itt van még az afro-amerikaiak számára készült Til Death Do Us Part. Általában jellemző, hogy a célcsoport minőségileg megkérdőjelezhető thrillereket kap és bizony látszik, hogy Christopher B. Stokes rendezése túl lagymatag lett. A forgalmazó sem volt túl bátor, 562 helyen vetítették, másfél millió dollár folyt be.
Már csak egy köpésre van Pennywise a 300 milliótól, jövő héten meglesz. 56 %-ot esett a Kingsman folytatás, az előző 67.9 milliónál járt második hétvégéjén, az újabb 66.7 milliót hozott eddig. Már 1213 helyen adják a Battle of the Sexes produkciót, vagyis már nem 4 moziban vetítik, bevétele is eléggé megnőtt.
Amerikai hétvégi bevételi lista:
- Az – $17,3M / $553,1M
- Barry Seal: A beszállító – $17M / $81,7M
- Kingsman: Az aranykör – $17M / $192,9M
- A Lego Ninjago: Film – $12M / $58,2M
- Egyenesen át – $6,7M / $9,8M
- Battle of the Sexes – $3,4M / $4M
- Amerikai bérgyilkos – $3,3M / $44M
- Újra otthon – $1,7M / $25,1M
- Til Death Do Us Part – $1,5M / $1,5M
- Anyám! – $1,4M / $34,8M
(Sötéttel a frissen bemutatott filmek vannak; első oszlop a hétvégi amerikai bevételt, második oszlop az összbevételt mutatja)
(Amerikai hétvégi bevételi lista ADATAI; Szöveg forrás: Filmdroid)
Article Tags: featured · Tom Cruise