FILMEZZUNK.HU
14 színésznő kinézete első ez idáig utolsó filmjében

14 színésznő kinézete első és eddigi utolsó filmjében

14800

Akkor és most – Színésznők első és ez ideáig utolsó filmjükben

Kevesen emlékeznek, sőt a legtöbben talán nem is látták a mai filmvilág legismertebb színésznőit első filmjükben. Az évek, évtizedek során van, aki nem sokat változott, van, aki teljes átalakuláson ment keresztül, de ami biztos, hogy több bölcsesség van a szemükben. Íme a 14 legismertebb színésznő kinézete első ez idáig utolsó filmjében.

Egy biztos, ez a néhány képsor garantáltan mosolyt fog csalni mindenkinek az arcára!

Nicole Kidman – BMX-banditák és Csábítás

 

Nicole Kidman - BMX-banditák és Csábítás

Jennifer Aniston – Meglógtam a Ferrarival és Hivatali karácsony

 

Jennifer Aniston - Meglógtam a Ferrarival és Hivatali karácsony

Mila Kunis – Piranha és Rossz anyák

 

Mila Kunis - Piranha és Rossz anyák

Jennifer Lopez – Az én családom és Shades of Blue

 

Jennifer Lopez - Az én családom és Shades of Blue

Julia Roberts – Miami Vice és Anyák napja

 

Julia Roberts - Miami Vice és Anyák napja

Keira Knightley – Halálos kötődés és Váratlan szépség

 

Keira Knightley - Halálos kötődés és Váratlan szépség

Sandra Bullock – Bionic Showdown és A válságstáb

 

Sandra Bullock - Bionic Showdown és A válságstáb

Angelina Jolie – Cyborg 2 és A tengernél

 

Angelina Jolie - Cyborg 2 és A tengernél

Demi Moore – Válaszút és Forsaken

 

Demi Moore - Válaszút és Forsaken

Helena Bonham Carter – Szoba kilátással és Love, Nina

 

Helena Bonham Carter - Szoba kilátással és Love, Nina

Cameron Diaz – A maszk és Annie

 

Cameron Diaz - A maszk és Annie

Reese Witherspoon – Az ember a Holdon és Hatalmas kis hazugságok

 

Reese Witherspoon - Az ember a Holdon és Hatalmas kis hazugságok

Winona Ryder – Lucas és Experimenter

 

Winona Ryder - Lucas és Experimenter

Kirsten Dunst – Interjú a vámpírral és Fargo

 

Kirsten Dunst - Interjú a vámpírral és Fargo

(Forrás: Brightside)

Mentés

Mentés

Mentés


Article Tags: · · · · · · · · · · · · · · · · ·